Nu börjar vi på ny kula!

Nytt år och ny hemsida!

Till en början är hemsidan inte så mycket att hurra för, men det ska väl bli bättre! Att skriva inlägg och kommentera är en ny möjlighet för oss i kretsen att ta del av varandras kunskaper, synpunkter och annat. Möjligen kan det ta en stund innan vi i styrelsen reagerar på nya inlägg, då vi inte är så väldigt bundna till våra datorer, men kanske finns det andra som vill utnyttja forumet i större utsträckning? Välkomna med inlägg och kommentarer!!

Flattoppad klubbsvamp MA 420 bred

Flattoppad klubbsvamp

Magnus i styrelsen

1 thoughts on “Nu börjar vi på ny kula!

1. Bra att det nu finns en enklare möjlighet för medlemmar i kretsen att delta i hemsidan! Åtminstone att skriva kommentarer till inlägg. Hoppas den kommer att användas!